دیدار مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان استان با مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد

دیدار مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان استان با مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد

  • 1403-07-24
  • مدیریت محتوا

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی جهان آباد میبد ، جلسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد با مدیرعامل و هیئت مدیره شهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار گردید.

در این جلسه محمد جواد رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان یزد ضمن ارائه آمار تعداد بیمه شدگان به ارائه خدمات و مزایای این بیمه اشاره کرد و گفت:

بازنشستگی ، ازکارافتادگی ، فوتی ، نقل و انتقالات سنوات از بیمه های مختلف از مزایای این بیمه محسوب می شود و ما در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور بهره بردن از جامعه هدف بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر از ظرفیت های لازم با کمک صنعتگران و کارگران استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همکاری و مساعدت شهرک صنعتی جهان آباد میبد برای این کار یک عمل باقیات الصالحات است و امیدواریم یک فعالیت مثبت و مفیدی برای کارگران باشد.

رحیمی نسب در پایان بیان داشت: همچنین شاغلان حوزه فرش و قالی، دانشجویان، فعالان صنایع دستی و مشاغل خانگی، اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و اعضای بسیج می‌توانند عضو این صندوق شده و از خدمات آن برخوردار شوند.

مهندس ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد ضمن اعلام آمادگی شهرک صنعتی جهان آباد جهت تسهیل امور بیمه شدگان کارگری اذعان داشت: نیاز های درمانی باید برای کارگران شهرستان میبد در اولویت باشد و این کار پسنیدیده است ولی باید با حمایت دولت و مجلس کامل شود.

مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد افزود:  در راستای تامین نیاز های اولیه درمانی به خصوص بیماری های خاص و سرطانی باید اقدامات موثری از سوی متولیان امر صورت گیرد و امیدواریم این موضوع پیگیری شود.

در پایان این جلسه پیشنهاد شد تا با تعامل بخش صنعت و شهرک صنعتی جهان آباد میبد ، خانواده های کارگرانی که داوطلب هستند نیز مورد پوشش بیمه قرار گیرند و همچنین در این خصوص مطرح شد زنان خانه داری که تمایل دارند از پوشش بیمه تامین اجتماعی در سال 1403 استفاده کنند.

  

  

  

  

پیام بگذارید